Post Icon

Про нас

Фестиваль «Сузіря талановитих дошкільнят»
24 квітня 2018 року в дошкільному навчальному закладі «Катруся» відбувся дитячий Фестиваль «Сузіря талановитих дошкільнят».
в ньому взяли участь всі талановиті вихованці дошкільних навчальних закладів м. Обухова. В кінці фестивалю всі учасники отримали Дипломи від начальника управління освіти ВК Обухівської м/р Мигаль М.Л. та солодощі від Обухівського міського голови Левченка О.М., які вручив всім дошкільникам заступник Обухівського міського голови Рогоза В.І.
CollageMaker_20180501_095413903

 

 31.01. ВІДБУВСЯ СЕМІНАР

DSC_1225

 

Інститут проблем виховання

НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

 

Управління освіти виконавчого комітету

Обухівської міської ради

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)

комбінованого типу «КАТРУСЯ»

DSC_1287

  

ПРОГРАМА

 

Регіональний науково-практичний семінар

 

«ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ‑ ДІЄВИЙ ЗАСІБ СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ВИХОВАНЦІВ

У ДУХОВНО-МОРАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ДНЗ»

(31 січня 2017 року м. Обухів)


 

ПОРЯДОК роботи:

 

8.15–9.00   –   реєстрація учасників

09.00–09.15 – відкриття Регіонального науково-практичного семінару

09.15–10.30 – доповіді учасників науково-практичного семінару

10.30–11.30 – театралізована вистава «Коза-Дереза»

11.30–13.00 – обмін педагогічним досвідом роботи вихователів ДНЗ: перегляд вистав і обговорення досвіду роботи  міні-театрів у ДНЗ, засідання учасників Дискусійного клубу вихователів

13.00–14.00 – проведення тренінгових вправ «Інтерактивний психологічний театр» із учасниками науково-практичного семінару

14.00–14.30 – підведення підсумків, ухвалення резолюції

 

 

Регламент роботи:

 

Доповідь на науково-практичному семінарі – до 15 хв.

Відповіді на запитання, повідомлення,

участь у роботі дискусійного клубу, обговоренні – до 5 хв.

 

Місце проведення захоДІВ:

 

м. Обухів. вул. Київська, 160

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Катруся»

управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради

Київської області

 

 

Вівторок, 31 січня 2017 року

 

Науково-практичний семінар

 

09.00 – 9.15

Вітальне  слово  з нагоди відкриття

Регіонального науково-практичного семінару

DSC_1259

 

Рогоза Тетяна Григорівна, завідувач дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся» управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.

 

09.15–10.30

Доповіді учасників науково-практичного семінару

 

«Використання вихователями психолого-педагогічної спадщини І.Д. Беха з проблеми побудови духовно-морального простору в ДНЗ в процесі соціалізації старших дошкільників»

Острянська Олена Анатоліївна, старший науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент.

«Дитина – дорослий: проблеми побудови міжособистісних відносин»

Рейпольська Ольга Дмитрівна, завідувач лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент.

«Актуальність використання театрального мистецтва в духовному житті дитини-дошкільника»

Рогоза Тетяна Григорівна, завідувач дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся» управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.

«Формування соціально-комунікативних умінь у старших дошкільників у процесі театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі «Катруся»»

Голованенко  Наталія Сергіївна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся» управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.

DSC_1256

 

 

Театралізована вистава  «Коза-Дереза»

10.30–11.30

 

Театралізована вистава за участю педагогів і дітей старшої групи «Сонечко» дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся» управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.

  • Рогоза Тетяна Григорівна, завідувач дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся».
  • Голованенко Наталія Сергіївна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся».
  • Цімерман Анна Леонідівна, музичний керівник  дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся».
  • Кавун Світлана Олексіїна, вихователь старшої групи «Сонечко» дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся».

 

 DSC_1252

 

Обмін педагогічним досвідом роботи вихователів ДНЗ

11.30–13.00

 

«Мовлення – особлива форма життєдіяльності дитини дошкільного віку»

Нечаєва Марія Олексіївна, вчитель-логопед дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся».

 DSC_1263

Перегляд вистав і обговорення досвіду роботи  міні-театрів у ДНЗ:

  • Ø «Зимові розваги» - Мазур Наталія Миколаївна, вчитель-логопед дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся».

DSC_1264

  • Ø «Теремок» - Павленко Людмила Петрівна, викладач англійської мови дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся».

 

DSC_1266 

  

Дискусійний клуб вихователів:

  • «Краса природи надихає на творчість» ‑  Шамрай Ліля Василівна, вихователь групи «Рукавичка» дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся».

DSC_1268

  • «Красиві речі – для розвитку малечі» — Романець Людмила Семенівна, вихователь групи «Барвінок» дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся».

DSC_1271

Проведення тренінгових вправ

«Інтерактивний психологічний театр»

із учасниками науково-практичного семінару

13.00–14.00

DSC_1276

«Формування психолого-педагогічної готовності вихователів до впровадження в практику інноваційних форм роботи з дітьми в контексті соціалізації»

Комісаренко Наталія Василівна, практичний психолог дошкільного навчального закладу «Катруся» управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області. 

14.00–14.30

Підведення підсумків, ухвалення резолюції

 DSC_1290

27.01. Відбулася педагогічна рада на тему :

«Інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку»

 

 

 

DSC_1200

Принцип роботи по інтелектуальному розвитку дітей дошкільного віку :

Розвиток творчої особистості дитини, з урахуванням індивідуальних особливостей через здійснення диференційованого підходу в процесі навчання і виховання.

Методична робота ведеться згідно річного плану у слідуючих напрямках:створення атмосфери творчості, психологічної перебудови стосунків у педколективі;знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;підвищення професійної компетентності вихователів;вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації їх роботи.

Навчально-методична база та ефективність її використання під час навчально-виховного процесу.

DSC_1198

Адміністрацією та педагогічним колективом ДНЗ створені належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в дошкільному закладі. Оформлення групових приміщень, кабінетів, музично-спортивної зали є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам.

При організації та облаштуванні розвивального простору у групових приміщеннях врахована його величезна значимість для становлення особистості.

DSC_1190

Для забезпечення потреби дітей гнучко, варіативно використовувати простір, почуватися володарями ігор та іграшок, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, вихователі постійно трансформують оснащення осередків розвитку: ігрові, куточки самостійної художньої діяльності, книги, природи, розвиваючих ігор, національні, чергових, тощо. Тематичні куточки оформлено й наповнено матеріалами, посібниками та іграшками так, щоб підказати дітям вид діяльності та способи дій, а у відповідних ігрових зонах – сюжет гри та способів його реалізації. При цьому враховано вимоги відповідності предметно-розвивального середовища віковим особливостям вихованців, що дозволяє задовольнити індивідуальні інтереси дітей, зробити розвивально-пізнавальний процес диференційованим. Облаштування простору кожної групової кімнати дає можливість вихованцям діяти як невеличкими підгрупами, так й індивідуально. У кожній віковій групі обладнано методичні шафи, де накопичено і систематизовано весь дидактичний, наочний матеріал для організації пізнавально-розвивальної діяльності з дітьми відповідного дошкільного віку.

DSC_1188

Осередком здійснення пізнавально-розвивальної діяльності та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет.

Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані та розташовані для зручного використання, що відображено у каталозі методичного кабінету Окремими розділами виділено нормативні документи, документація вихователя-методиста; матеріали атестації працівників; співпраця зі школою, родиною, матеріали перспективного педагогічного досвіду.

DSC_1184

Для реалізації одної з основних функцій роботи методичного кабінету – забезпечення комплексного творчого процесу, під час якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників, оволодіння ними ефективними формами і методами роботи з дітьми, створено каталоги: дитячої художньої літератури, методичної літератури, дидактичних ігор, періодичних видань, книгу обліку іграшок та посібників, книгу отримання та видачі посібників, окремо створено картотеку демонстраційних картин.

DSC_1171

У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, муз керівників. Це інформації, доповіді, підготовлені вихователями для виступів на педрадах, зразки планування, проведення тематичних днів, тижнів та декадників, методичні рекомендації, матеріали діагностичного обстеження рівнів засвоєння дітьми програми для здійснення індивідуально та диференційованого підходу до кожного вихованця, конспекти занять, сценарії свят та багато іншого дидактичного матеріалу, який дозволяє інтелектуально розвиватися, як дошкільнятам, так і їхнім вихователям.

DSC_1172

Зміст методичної роботи в дошкільному навчальному закладі «Катруся» будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психоголо-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, інформації про перспективний педагогічний досвід.

DSC_1170

Велика увага приділяється спрямуванню зусиль педагогічного колективу на реалізацію сучасного особистісно — орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість. Різноманітність форм, зміст та дієвість методичної роботи.

DSC_1168

Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи з педагогічними кадрами.В роботі з педколективом впроваджуються масові (педради, семінари, методоб’єднання), групові (семінари-практикуми, творчі групи) та індивідуальні (самоосвіта, курсова перепідготовка) форми методичної роботи.

DSC_1165

Належна увага приділяється роботі з молодими вихователями. Широко використовуються традиційні інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення педагогічних рад, загальних та групових батьківський зборів: круглий стіл, методичні посиденьки, прес-конференції, диспути, дискусії, години психолога, теоретичні та практичні семінари.

DSC_1161

Організація методичної роботи з педагогічними кадрами носить діагностично-прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет, які використовує у своїй педагогічній діяльності практичний психолог. Цьому питанню постійно приділяється велика увага, що дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань і визначенні її форм.

DSC_1154

Одним з найважливіших  напрямків роботи  ДНЗ » Катруся» на даному педагогічному етапі інтелектуального розвитку  є розвиток творчих здібностей вихованців. Поняття “творчість” визначається як діяльність, в результаті якої дитина створює нове, оригінальне, виявляючи уяву, реалізуючи свій задум, самостійно знаходячи засіб для його втілення.

DSC_1152

На основі творчого потенціалу педагогічних працівників, можливостей ДНЗ, інтересів дітей, потреб батьків, для забезпечення єдиного освітнього простору, перед нами стоять такі вимоги: модернізація розвитку творчих здібностей дітей ;забезпечення матеріально- технічної та методичної бази для впровадження творчого напряму; створення системи розвитку творчих здібностей через художньо — образотворчу, музичну, хореографічну та театралізовану діяльність.

DSC_1150

Повертаючись до начально-виховного процесу хочеться відмітити, що робота, яка спрямована на розвиток інтелектуальних здібностей, знаходиться на високому рівні, що свідчать позитивні відгуки від дирекції та вчителів початкової школи, які звучали на малій педраді на психологічному консиліумі в школі № 5 на тему: «Адаптація дітей перших класів». Вчителі зазначили, що випускники нашого закладу приходять до першого класу добре підготовленими, володіють всіма необхідними знаннями, навичками та вміннями, багато дітей вміють читати, виконують всі операції із звуками, словами. Граматично правильно будують речення. Лише пролунали такі прохання – звернути увагу на правильне тримання олівця, завдання на штрихування, вміння користуватися ножицями, застібання гудзиків та зав’язування шнурків, на швидкість одягання.

DSC_1147

Про високий рівень роботи з даного питання свідчать і переглянуті відкриті та підсумкові заняття.

На групі «Сонечко» вихователь Кавун Світлана Олексіївна, тема заняття : «Такі непомітні – такі незамінні».Заняття пройшло на високому методичному рівні. Вихователь справилась повністю з програмовим змістом, завдання підібрані таким чином, що всі присутні змогли оцінити знання дітей з різних розділів програми. Цікавим та корисним моментом залишається прихід на заняття працівників закладу(Медична сестра, кухар, праля, двірник), що є не лише сюрпризом, а й творчим підходом вихователя до заняття.

DSC_1139

На твердому хорошому методичному рівні відбувся відкритий перегляд на старшй групі «Ромашка» вихователь Бобир Ольга Миколаївна на тему  : «Осінь щедра, барвиста, золота».

На цю ж тематику відбувся й підсумковий перегляд на середній групі «Рукавичка» вихователь Шамрай Лілія Василівна, яке заслуговує високий методичний рівень проведення.

DSC_1134

У листопаді на твердому хорошому методичному рівні відбулися такі перегляди :

- на середній групі «Подолянка» вихователь Уніченко Світлана Сергіївна з темою заняття «Які у калинки – корисні намистинки?» та на середній групі «Волошка» вихователь Тріфонова Ірина Андріївна з темою заняття «Мій рідний дім – моя сім’я».

DSC_1131

Згідно річного плану були проведені такі консультації :

-         «Як налагодити ефективне спілкування з батьками» Лебедік А.В.

-         «Шестирічки в дитсадку – навчаємо чи приймаємо на зберігання?» Фесенко Л.М,

-         «Економічне виховання в дитсадку» Висоцька О.Я.

-         «Розвиток творчих здібностей засобами хореографічної культури» Цімерман А.Л.

DSC_1126

В цьому навчальному році, за ініціативою практичного психолога – Комісаренко Наталії Василівни, було створено «Годину психолога», яка передбачає зібрання педагогічного колективу 1 раз на місяць з певною навчальною метою, згідно запланованих тем психолога. З цією метою, було заплановано й проведено такі психологічні годинки, як :

- «Правопівкульне малювання», тема : «На берегу моря» — профілактика професійного вигоряння, емоційна підготовка до початку нового навчального року, яке було проведено разом з вихователем старшої групи Кавун С.О.яка виступила з доповіддю на цю тему.

- «Пісочна терапія»- Світ навколо мене- для підвищення рівня сприймання та розуміння себе та оточуючих. Дуже цікава й корисна, це психологічна допомога дорослим й малим, знижує емоційну напругу, послаблює внутрішній захист, гармонізує внутрішній світ і і.

- «Аромотерапія»- Релаксаційне розвантаження, медитаційні вправи.Найбільш спокійна й врівноважена терапія для педагогів, на якій дійсно відчувається сеанс релаксації.

На жаль, лишається не проведеним практичний семінар на тему : «Глинотерапія» за участю керівника гуртка Онопрієнко О.В.

На високому рівні проведено осінні свята та ярмарки на всіх групах, особливої уваги заслуговує сер.гр. «Дзвіночок» Лебедік А.В. та Фесенко Л.М., муз керівник Новіцька К.О. – відчувалася підтримка, взаємодопомога обох вихователів та тісна співпраця з музичним керівником. Молодці!

Хочеться подякувати Пасько Ю.М. за її роль «Осінь», вона відмінно справлялась з  своїми завданнями, даруючи глядачам приємні осінні моменти. Також дякуємо Капітошці – Тріфоновій І.А., хмаринці – Уніченко С.С., осені – Комісаренко Н.В., Шамрай Л.В., Бабій С.Ю., Модніковій М.П.

Хочеться відмітити головного героя на всих осінніх ярмарках старших груп «Сонечко», «Ромашка», «Барвінок» – роль «Карася», яку виконувала Висоцька О.Я., яка задавала спокійний, жартівливий, життєвий тон у всих заходах, які були присутні на святі. Її веселощі, сміх, жартівливе влучне слово, «як бальзам на душу» — діяв на всих присутніх у святковій залі.

Хочеться подякувати за підготовку й проведення родинного свята на старшій групі «Барвінок». Ведучі: Романець Л.С., та Фесенко Л.М., музичний керівник Новіцька К.О. Свято сподобалось глядачам, усим присутнім в залі.

На високому методичному рівні було проведено ММО для молодшої групи на групі «Веснянка» вихователь Шелифіст Галина Вікторівна з темою заняття «В гості до лісовичка», на якому були присутні представники- вихователі з інших садочків м. Обухова. Головна мета ММО : «Інтегрований підхід до навчання та виховання дітей дошкільного віку, як результат ефективної взаємодії з дітьми».

Хочу нагадати всим педагогам з досвідом роботи в дитячому садочку, а молодим педагогам надати такі методичні рекомендації для педагогів щодо ефективної взаємодії з дітьми, а саме :

DSC_1197

Пильнуйте, аби дитина не зневірилася у власних силах. Діти мають різні можливості. Не в кожної дитини вистачає терпіння та наполегливості без труднощів переходити від простого до складного.

 

Виховуйте в дитини впевненість у собі й довіру до педагога. Діти не мають боятися помилятися. На помилках вчаться. А без роботи над помилками неможливо уявити зростання дитини.

 

Навчайте дітей думати і працювати самостійно. Дітям слід давати можливість проявляти власну ініціативу.

 

Зважайте на те, що кожна дитина все сприймає індивідуально.

Виховуйте дітей так, щоб вони відгукувалися не лише на ваші слова, а й на думки — це найліпший діалог між педагогом та дітьми.

 

Враховуйте, що пильна увага дитини розвиває її пам’ять.

Зважайте на те, що думки дитини набагато продуктивніші за думки педагога.

 

Забезпечуйте практичне застосування знань дітьми. Адже навчитися будь-чого можна лише вправляючись.

 

Повторюйте час від часу вивчений матеріал: це ефективно та ергономічно.
Розвивайте творче ставлення дітей до діяльності. Нові ідеї — це продукт творчої уяви дитини.

 

Створюйте проблемні ситуації під час проведення занять, адже за відсутності вибору складно розвивати мислення.

 

Намагайтеся здивувати дитину: якщо дитину щось дивує, вона починає над цим замислюватися.

 

Докладайте зусиль для того, щоб зацікавити дитину, тому що зацікавленість неабияк мотивує до навчання.

Звертайте увагу на свій стиль спілкування. Запам’ятовування у дітей часто залежить саме від цього. Уміння педагога висловлюватися є показовим щодо його професійного рівня.

 

 

 

ДНЗ «Катруся»

ДНЗ «Катруся» був народжений напередодні олімпіади 1985 року, тому і отримав лагідне ім’я «Катруся». Засновником дитсадка став Трипільський біохімзавод на чолі з директором Зохнюком Володимиром Михайловичем.

img007

  Керівництво дитсадка прийняла Завертайло Людмила Віталіївна, яка внесла вагомий вклад в його розбудову і оформлення. В квітні місяці функціонували дві групи. Були запрошені спеціалісти, випускники Богуславського педучилища.

img008

Садок стає центром інтернаціонального виховання дітей, бо на промислові новобудови міста з’їхались спеціалісти та робітники з усієї тодішньої держави.

Проектна потужність дошкільного закладу – 14 груп, 340 дітей. Дитсадок був повністю забезпеченим кадровими робітниками. В роботу включались всі. Зранку до вечора Людмила Віталіївна піклувалась про «Катрусю», як про власну дитину. За домовленістю працювали спеціалісти, які готували групи, оздоблювали холи та музичну залу ліпкою. Меблі і необхідний інвентар був придбаний, відповідно до вимог довідника ДНЗ, які відповідали віковим особливостям дітей.

Велику допомогу надавав директор біохімзаводу Зохнюк В.М., і його заступник Левченко Валентин Васильович: був відкритий медичний пункт з медичною апаратурою, працювали медичні сестри з відповідною освітою і лікар-педіатр. Завезені в достатній кількості іграшки і методичні посібники, обладнані ігрові майданчики з павільйонами, спортивний майданчик.

На прохання дирекції біохімзаводу були відкриті продовжені групи до 20.00 вечора, а також цілодобові групи. Поруч із звичайними групами вперше в м.Обухові почали функціонувати 2-ві різновікові логопедичні групи. Логопедичну роботу вели досвідчені вчителі-логопеди Нечаєва Марія Олексіївна та Даниленко Любов Дмитрівна.

Дитсадок був обладнаний харчоблоком: електроплитами, духовою шафою, холодильниками для збереження м’ясних, рибних та молочних продуктів, робочими столами для обробки сирої та видачі готової їжі.

Організація навчально-виховного середовища відповідала вимогам СЕС та державного пожежного нагляду. Комплектування груп відповідало нормативно-правовим вимогам, але наповнюваність груп перебільшувала нормативні вимоги в зв’язку із збільшенням кількості дітей в місті.

ДНЗ був в повній мірі забезпечений програмами: «Дитина», «Малятко», «Зернятко», «Дитина в дошкільні роки». Достатня кількість посібників забезпечувала виконання чинних програм за різними напрямами освітньої діяльності. Приділялась велика увага патріотичному та інтернаціональному вихованню, трудовій діяльності, художньо-естетичному вихованню.

У 1995 році ДНЗ було передано в підпорядкування Обухівській міській Раді. Змінилась його сутність: в одному з холів з’явилась усміхнена Катруся у віночку, вишитій сорочці, червоній спідничці, вигаптуваному фартушку серед квітів та ягід, в оточенні звірят, пташок, бо «Катруся» в своїй незалежній державі докладає всіх зусиль, щоб дітям було весело, гарно, затишно, щоб тут розкрились всі риси характеру дитини.

У 1998 році працювало 11 вікових груп, з них одна ясельна група, виховувалось 300 діток.

img006

Одним з основних напрямів роботи дитсадка стало виявлення та розвиток у дітей художньо-творчих здібностей, виховання поведінки, доброго смаку, створення естетичної обстановки у всіх видах діяльності та побуті.

Функціонував музичний, фізкультурний зали, логопедичний кабінет, образотворча студія, фізіотерапевтичний та медичний кабінети, світлиця, картинна галерея, оформлялась кімната театральної діяльності.

Групові кімнати, з урахуванням сучасних рекомендацій, було обладнано куточками для занять у групах та індивідуальної, ігрової діяльності, художньої праці.

Безпосередньо роботою у ДНЗ керувала Тищенко Олена Якимівна.

img011

На високому методичному рівні проводились в ДНЗ «Катруся» семінари, семінари-практикуми, консультації, круглі столи, змагання – все це підвищувало рівень самоосвіти та навчально-виховного процесу. Добру допомогу педагогам в роботі надавали досвідчені педагоги-майстри. Це вихователі-методисти: Надія Степанівна Жовнодій, Наталія Генріхівна Трушенко, Нінель Іллівна Зленко, Ольга Яківна Висоцька; вчителі-логопеди:  Марія Олексіївна Нечай та Наталія Миколаївна Мазур; вихователі: Тетяна Миколаїна Коваленко, Тетяна Григорівна Рогоза, Олена Василівна Онопрієнко.

img010

Методичний кабінет скоординовував роботу всіх спеціалістів, які забезпечують виконання завдань перед колективом. Тут систематизовано матеріли з досвіду роботи вихователів: Висоцької О.Я., Шелифіст Г.В., вчителів-логопедів Мазур Н.М., та Нечай М.О., які мають педагогічне звання «Вихователь-методист», «Вчитель-методист». В методкабінеті зберігаються зразки перспективних планів роботи, розробки планів-конспектів занять, сценарії обрядових свят, розваг за народним українським календарем тощо.

До структури методичної роботи ДНЗ в 2006 – 2007 н. р., входило:

-         педрада;

-         методкабінет ( робота якого ведеться відповідно до Положення про методичний кабінет);

-         спеціалісти з вузькими профільними направленнями ( вихователь образотворчого мистецтва, музичні керівники, інструктор з фізичної культури, вчителі-логопеди, практичний психолог, викладач іноземної мови);

-         вихователі;

Добре поставлена гурткова робота. Організовано працювало 10 гуртків:

-         «Ми любимо малювати ( малювання нетрадиційними методами малювання);

-         «Дзвіночок» ( гра на музичних інструментах);

-         «Україночка» ( любимо співати );

-         «Здоров’ячко» ( ритмічна гімнастика );

-         «Їжачок» ( театралізована діяльність );

-         «Іноземна мова» ;

-         «Намистинки» ( художня праця з покидькового матеріалу );

-         «Екологічна стежина» ;

-         «Вишиваночка».

Всі заходи в нашому закладі спрямовані на сприйняття, збереження і створення краси в навколишньому світі. Це відкриті перегляди, конкурси, виставки, комплексні заняття.

ДНЗ «Катруся» нині очолює Тетяна Григорівна Рогоза, яка пройшла шлях творчого зростання від помічника вихователя, вихователя, методиста і завідуючої, яка має вищу освіту, вищу категорію, звання «Старший вихователь», «Відмінник освіти України». Експертна оцінка – рівень освітньої діяльності : «Високий».

2-001

ДНЗ приймає дітей від 2-х до 6-ти років, комплект місць – 12 різновікових груп :

-         1 раннього віку;

-         11 садового дошкільного віку.

(з них 2-і групи – логопедичні, 2-і групи, які працюють за проектом «Школа життєвого успіху»).

Кількість дітей – 374, режим роботи – 10,5 годин.

Педагогічних кадрів – 30:

-         18 осіб з вищою освітою;

-         12 осіб із середньою освітою;

-         5 осіб мають вищу категорію;

-         5 осіб мають педагогічне звання.

Методист ДНЗ «Катруся» — Наталія Сергіївна Голованенко, яка має вищу освіту та I категорію.

ф4

 

Наше гасло : «Все починається від дитини і для дитини!».

 

DSC_6434-001

Для роботи з дітьми ми маємо : ФОТО ВСТАВИТИ

В роботі з дітьми колектив дитячого закладу керується програмою Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, при цьому використовується програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та програма розвитку дитини «Українське дошкілля» (рекомендована Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України» від 09.12.2011 року №1/1111601).

Основним завданням навчання та виховання дітей є вирішення проблеми розвитку «Мовленнєво-інтелектуальних здібностей та духовної сфери особистості».

Одна із актуальних проблем та пріоритетних напрямків роботи ДНЗ «Катруся» є інтеграція родинного і суспільного виховання. Велика увага приділяється формуванню у батьків відповідального ставлення до виховання своїх дітей, отримання ними повноцінної дошкільної освіти і підготовки їх до навчання в загальноосвітній школі.

Впровадження сучасних підходів у роботу дошкільного навчального закладу з батьками – ведеться за такими напрямками :

-         пріоритетність родинного виховання;

-         залучення батьків до участі в педагогічному процесі;

-         орієнтація на інтереси, потреби і запити сім’ї;

-         диференційований підхід до роботи з батьками вихованців(урахування соціального стану родин, рівня освіченості батьків).

В річному плані роботи та в календарних планах роботи вихователів відображено різноманітні форми роботи з батьками : батьківські збори, консультації, бесіди, перегляд відкритих занять, а також спільні свята і розваги, дні відкритих дверей.

В кожній групі оформлені батьківські куточки, які мають естетичний вигляд, відображають всю необхідну інформацію для батьків про життя групи та психолого-педагогічні рекомендації.

У керівництві дитячого закладу чільне місце відведено плануванню роботи. Заклад працює згідно з річним планом роботи, реалізує державний, обов’язковий для всіх дитячих закладів зміст освіти, зафіксований у програмах. Робота з дошкільнятами здійснюється на заняттях та в повсякденному житті. Спостереження та бесіди з дітьми свідчать про те, що вони мають рівень знань і умінь, відповідно віку та програмових вимог. Належна увага приділяється розвитку мовлення дітей. В закладі створено всі необхідні умови також і для фізичного виховання, музичного, образотворчого мистецтва.

Педагогічний колектив – це група однодумців, високопрофесійних педагогів, які добре володіють методиками, знають вікові та індивідуальні особливості дітей.

Належну увагу вихователі приділяють створенню ігрового та розвивального середовища, яке б відповідало потребам дітей. У групах багато різноманітних посібників, іграшок, дидактичних ігор та ігрового матеріалу для проведення занять, ігрових вправ, як підгупами, так і індивідуально.

Діти мають уявлення про предмети найближчого оточення та їх призначення, перші уявлення про трудову діяльність, володіють навичками самообслуговування. Належна увага приділяється розвиткові сенсорики дитини, вони вчаться розрізняти основні властивості навколишніх предметів, способи взаємодії з ними. Розуміючи велике значення народної педагогіки в цілому та використання малих фолькльорних жанрів у роботі з дітьми молодшого і старшого дошкільного віку, вихователі широко використовують спадщину українського народу. Навчальні осередки в групах мають змістовний та естетичний вигляд.

Ми переконані, що навчити дошкільників сприймати красу в навколишньому житті, вміти творити за законами краси, означає виховати духовно-збагачену людину.

…Починається день по стежині

До колиски любові й добра

Наш садочок барвиста вершина,

Мов іскриста джерельна вода.

Ми щасливі у ріднім садочку,

Хай про нього дізнаються Всі,

Наче бджілки в медовім віночку,

Живемо в незрівняній красі!!!

DSC00841

DSC00839

 

 

YouTube Трейлер

 

Дошкільний навчальний заклад «Катруся» — народжений в рік Фестивалю молоді 1985 року, стартує в напрямку художньо — естетичного виховання вже 31-й рік, в 2008 році атестований на вищу категорію з «відзнакою». Працюємо над формуванням основи культури розвитку мовлення, розвиваємо художньо — творчі здібності дітей.

методист і завідувач

Очолює дошкільний      навчальний заклад  відмінник освіти  України -  Рогоза Тетяна  Григорівна, вихователь —  методист Голованенко  Наталья Сергіївна. В  садочку працює 28  педагогів, 2 вихователі  мають звання «вихователь — методист»,практичний психолог, викладачі англійської мови. Також функціонує зразковий логопедичний кабінет, де працюють вчителі — логопеди Нечаєва Марія Олексіївна та Мазур Наталія Миколаївна, які мають звання «старший вчитель».

В садочку функціонує 12 різновікових груп, в яких виховується 374 дітей за списком віком від двох до шести років. З вересня 2011 року  було відкрито групу розвитку успішної особистості, в якій працює два вихователя в першу половину дня, помічник вихователя, викладач англійської мови, хореограф,  практичний психолог. Всіх дітей виховують, навчають досвідчені, творчі педагоги, люди з покликанням любити, творити.

 

педагогічний колектив

Дошкільний  навчальний заклад  містить в собі просторий  музичний зал,в якому  проводять  заняття,свята та  розваги,задіяні у цій  справі наші музичні  керівники Цімерман  Анна Леонідівна та  Новіцька Катерина Олексіївна,  спортивний зал, де з дітьми займається інструктор з фізкультури Слащова Людмила Іванівна, студію мистецтв, де з дітьми працює досвідчений спеціаліст Онопрієнко Олена Василівна, світлицю, картинну галерею,театр, кабінет англійської мови, де наші вихоці вперше знайомляться та вивчають англійську мову, а допомагають їм у цьому Павленко Людмила Петрівна.

 

 

 

 

технічний колектив

Працює в ДНЗ  медичний та  фізіотерапевтичний  кабінети де у разі  необхідності усім  надається допомога. За  бажанням батьків дітям  дають кисневі коктейлі,  це підвищує імунітет і є  чудовим засобом для  профілактики різноманітних захворювань. При необхідності діти можуть проходити курси профілактичного та лікувального масажів.

Усі приміщення та групові кімнати оснащені, з урахуванням сучасних рекомендацій, куточками для занять, індивідуальної ігрової діяльності, художньої праці. Всі заходи в нашому закладі спрямовані на сприйняття, збереження і творення краси в навколишньому світі.

Колектив дошкільного навчального закладу «Катруся» завжди радо зустрічає своїх вихованців та їх батьків.

 

 

 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
Страница 1 из 11