Post Icon

НД

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу

« Катруся»

Н А К А З

 

від 12 січня 2018р.                                 м.Обухів                                            4

«Про стан харчування дітей за 2017 рік»

Відповідно до пунктів 4, 9, 14 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спеціальним наказом МОЗ і МОН від 01.06.2005 № 242/329, пунктів  1.35, 1.37, 1.38. 2.1 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом МОН і МОЗ від 17.04.2006 № 298/227, у дошкільному навчальному закладі проведено аналіз стану харчування дітей за 2017 рік.

За результатами аналізу з’ясовано, що у дошкільному навчальному закладі організовано триразовий режим харчування.

Відповідно до штатного розпису дошкільний навчальний заклад повністю укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування дітей.

Стан матеріально-технічного забезпечення харчоблоку, групових приміщень задовільний. Кухонне обладнання, посуд у достатній кількості. Протягом 2017 року придбано посуд для харчування дітей ( середньої групи «Веснянка», старшої групи «Рукавичка»), придбано та замінено на нові  чашки по всих вікових групах.

Продукти харчування і продовольчу сировину протягом 2017 року постачали регулярно та в повному обсязі і відповідно до заявок.

Видача готових страв на групи здійснювалася відповідно до графіка видачі їжі.

Аналіз виконання норм харчування за 2017 рік показав, що переважно харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалося наближено до норм, було раціональним, збалансованим, різноманітним.

Від 90% до 100% виконано норми таких продуктів:картопля, крупи, борошно, яйця, олія, масло вершкове, сметана, овочі, цукор; від 70% до 90% — м’ясо, сир кисломолочний, сир твердий.

Протягом 2017 року здійснювався контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів і технологією приготування їжі. Для правильної організації харчування дітей, на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складалося щоденне меню.

Рада закладу з харчування здійснювала свою діяльність відповідно до річного плану роботи.

Ураховуючи зазначене вище, з метою забезпечення раціонального, збалансованого харчування дітей у 2018 році

 

НАКАЗУЮ:

1.Схвалити роботу працівників дошкільного навчального закладу, відповідальних за організацію харчування, за системність і послідовність у виконанні обов’язків, проведенні заходів та об’єктивність оцінки під час здійснення контролю за організацією харчування дітей у 2017 році.

2. Сестрі медичній старшій  Бабич Ользі Миколаївні:

2.1. Продовжувати аналіуватиз виконання норм харчування дітей різних вікових груп з урахуванням  взаємозаміни продуктів за енергетичною цінністю, щодекади.

2.2. З метою виконання норм з рибної продукції, молочної  переглянути картотеку  рибних та молочних страв, внести до них зміни з урахуванням сезону, розробити нові технологічні картки, подати їх на затвердження; розробити картотеку нових страв з риби включити її до перспективного десятиденного меню.

Термін виконання – до 10.04.2018 р.

2.3.Забезпечити належний стан ведення журналів бракеражу сирої та готової продукції, іншої документації , що стосується організації харчування, відповідно до Інструкції щодо організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, за потреби.

2.4. Контролювати дотримання режиму харчування, отримання їжі та питного режиму, згідно з графіком.

2.5. Своєчасно проводити заміну продуктів харчування в разі несвоєчасної доставки, враховуючи їх біологічну цінність, за потреби.

3. Комірнику Губі Людмилі Степанівні.

3.1.Проводити аналіз продуктів харчування з метою замовлення необхідної кількості  продуктів.

Термін виконання – щотижня.

3.2.Тримати комору та обладнання в належному санітарно-гігієнічному стані, звіряти залишки продуктів у коморі, щотижня.

4. Працівникам харчоблоку:

4.1. Дотримуватися технології приготування їжі, термінів зберігання готової продукції та її реалізації, під час приготування страв.

4.2. Видавати їжу у повному об’ємі, згідно з графіком.

5. Помічникам вихователів:

5.1. Дотримуватися режиму харчування дітей у кожній віковій групі, під час прийому їжі дітьми.

5.2. Роздавати їжу згідно з зазначеними у меню об’ємами готових страв та окремих продуктів, під час прийому їжі дітьми.

6. Вихователям проводити роботу з батьками та дітьми щодо організації збалансованого раціонального харчування, профілактики харчових отруєнь, виконання правил особистої гігієни, дотримання санітарних норм, згідно з календарним планом.

4. Вихователю методисту разом із завідувачем провести засідання «Батьківського комітету» з питання вчасної  плати за харчування дітей та перегляд збільшення коштів за харчування .

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Завідувач                                                               Т.Г.Рогоза

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач  _________ Т. Г. Рогоза

 

ПЛАН

Заходів до проведення Тижня безпеки життєдіяльності

 у дошкільному навчальному закладі «Катруся»

із   17.10.2017 по 23.10.2017 р.               

 

№ з/п

Назва заходу

Термін

Відповідальні

Організаційно-методична робота

1

1.1. Видати наказ про проведення «Тижня безпеки дитини»1.2. Перевірити наявність усіх документів системи цивільного захисту в ДНЗ.

1.3. Перевірити наявність журналів проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності

До 17.10.2017 Завідувач ДНЗ

2

Скласти заходи по проведенню протипожежної безпеки в ДНЗПідготувати матеріали та оформмити стенди : «Бережемо життя і здоров’я дітей», «Уроки обережності», «Вогонь – наш друг, вогонь – наш ворог», «Дітей застерігають – біді запобігають», «З вогнем – не жартуй!»

до 17.10.2017

Вихователь-методистГолованенко Н.С.

3

Скласти перспективне планування навчально-виховної роботи по проведенню заходів безпекижиттєдіяльності дошкільників

до 17.10.2017

Вихователі груп

4

Підібрати методичну літературу та наочні посібники по проведенню заходів  безпеки

до 17.10.2017

Вихователь-методист 

5

Провести анкетування педагогічних працівників з теми: «Безпека життєдіяльності дітей дошкільного віку»

до 18.10.2017

Вихователь-методист 

6

Оновлення атрибутів до сюжетно-рольових ігор «Ми-пожежники», «Хто найшвидше», «Хороші та погані іграшки», «Збери пожежну машину», «Врятуй від біди», «Полікуй постраждалого» і т.д.

до 20.10.2017

Вихователі груп

7

Оформити куточки : «Безпека дитини»Підготувати інформаційні виставки дитячих малюнків, фотографій, аплікацій на тему : «З вогнем – не жартуй!»

 

17.10. 2017

В кожній віковій групі

8

Провести практичне заняття з працівниками по евакуації дітей на випадок виникнення пожежі

17.10. 2017

Вихователь-методистПрацівники ДНЗ

9

Підготувати пам’ятки з питань БЖД і надання першої долікарської допомоги постраждалим від нещасних випадків.Перевірка методичного забезпечення груп з протипожежної безпеки, поповнити аптечку швидкої  допомоги в медичному кабінеті та в усіх вікових групах.Виготовити ватно-марлеві пов’язки.

 

до 17.10.2017

Вихователь-методистМедичні сестри

Вихователі всіх вікових груп

 

10

В рамках протипожежної безпеки провести тиждень знань з питань БЖД

17.10-23.10.2017

Вихователь-методист 

11

Підібрати дидактичні ігри та наочні посібники по проведенню заходів  безпекижиттєдіяльності для дітей дошкільного віку

до 17.10.2017

Вихователь-методист 

12

Забезпечити висвітлення на сайті та в куточку для батьків матеріалів щодо проведення заходів

до 25.10.2017

Вихователь-методистН.С.Голованенко

 

Практичний психолог

Н.В.Комісаренко

Робота з кадрами

1

Інструкція «Дії персоналу у разі надзвичайних ситуацій»

17.10. 2017

Вихователь-методистН.С.Голованенко

2

Бесіда «Надання первинної допомоги при опіках та отруєннях димом»

20.10. 2017

С/м сестраБабич О.М.

Монах Л.Є.

3

Консультація «Морально-психологічна підготовка педагогів до дій в екстремальних ситуаціях»

20.10. 2017

Пр. психологН.В.Комісаренко

4

Перевірити стан пожежних щитів та пожежного інвентарю, стан електричного, опалювального обладнання приміщень і території. 

Практичні заняття з працівниками  «Використання вогнегасника»

 

17.10-23.10. 2017

Вихователь-методистН.С.Голованенко

зав. з госп.

Губа Л.С.

Робота з дітьми

1

Перегляд мультфільмів:- «Кицьчин дім»

- «Неслухняне козенятко»

- «Пожежа»

 

протягом місяця

молодші групи

середні групи

старші групи

2

Читання творів:- редактор Г. Ю. Рогінська «Пожежна машина»;

- Читання та обговорення книги  Т. Коломієць «Козенята і вогонь»;

-  С. Маршак  «Пожежа» ( в перекладі з російської Г. Бойка);

- Т. Кінько, М. Кінько «Наш номер 101»

протягом місяця

Вихователі груп

3

Вивчення віршів, загадок, прислів’їв на протипожежну безпеку

протягом місяця

Вихователі груп

4

Провести з дітьми різі види ігор (дидактичні, сюжетні, театралізовані, конструктивно-будівельні, рухливі) з елементами протипожежної безпеки

протягом місяця

Вихователі груп

5

Провести вікторину з дітьми старшого дошкільного віку «Користування електроприладами» (правила)

протягом місяця

Вихователі груп

6

Провести тематичні заняття (інтегровані, комбіновані, бінарні, комплексні) на тему «Обережно вогонь»

протягом місяця

Вихователі груп

7

Перегляд ілюстрацій «Небезпечні ігри з вогнем»

протягом місяця

Вихователі груп

8

Ознайомлення з інвентарем протипожежного куточка дошкільного закладу

протягом місяця

Вихователі груп

9

Екскурсії:- до пожежного щита

- до пожежної частини

протягом місяця

Вихователімол. та сер. гр.

старші групи

10

«Знає хай дитина кожна – жартувать з вогнем не можна» — виконання малюнків на протипожежну тематику за літературними творами протягом місяця Вихователі груп

11

Конкурси, естафети, змагання (які сприяють відпрацюванню стереотипів можливої поведінки в екстремальних умовах) протягом місяця Вихователі груп

12

Моделювання правильної поведінки, аналіз небезпечних ситуацій протягом місяця Вихователі груп

13

Музична розвага «Хай вогонь в серцях палає, а пожеж хай не буває» Музичні керівники,вихователі середніх, старших груп

14

Перевірка знань дітей з протипожежної безпеки

27.10.2017

Вихователь-методистГолованенко Н.С.

Робота з батьками

1

Провести екскурсію до пожежної частини  міста

протягом місяця

Вихователі ст.груп,Вихователь-методист

Голованенко Н.С.

2

Провести консультацію для батьків «Як вберегти дитину від вогню»

протягом місяця

Вихователі груп

3

Папка-пересувка «Поради бувалого пожежника» помістити для батьків в батьківських куточках

до 17.10.2017

Вихователі груп
4 Диспут з батьками:«Як навчити дітей правил пожежної безпеки»

протягом місяця

Вихователі груп

5

Консультація «Перша допомога при опіках»

протягом місяця

С/м старша

6

Бесіда «Навчання дітей правил пожежної безпеки – загальне завдання дитячого садка і сім’ї»

протягом місяця

Вихователь-методист

7

Поради «Як уникнути психічних розладів у дитини, що отримала травму в результаті пожежі»

протягом місяця

Пр. психологН.В.Комісаренко

 

 

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу

                                                                          « Катруся»

 

Н А К А З

 

 від 3 жовтня  2017р.                                   м.Обухів                                            43

 «Про підготовку та проведення Тижня безпеки дитини»

 На виконання Закону України «Про пожежну безпеку», «Про дорожній рух», «Про охорону праці», розпорядження Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року №980-р «Про затвердження плану першочергових заходів з профілактики травматизму невиробничого характеру», наказу Міністерства освіти і науки України від 26.11.2015 №1242 «Про заходи щодо поліпшення профілактики з попередження побутового травматизму серед дітей», Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України, затверджених спільним наказом Міністерства освіти і науки України і Головного управління державної пожежної охорони МНС України від 30.09.98 №348/70, Плану першочергових заходів з профілактики травматизму невиробничого характеру у Київській області на 2017 рік, , наказу Управління освіти ВК Обухівської м/р «Про організацію профілактичної роботи з безпеки життєдіяльності в осінньо-зимовий період 2017/2018 навчального року».

Виходячи з зазначеного та з метою поліпшення якості навчально-виховної роботи з дошкільниками з питань особистої безпеки та захисту здоров’я дітей від негативних впливів довкілля та життя у надзвичайних ситуаціях; удосконалення теоретичних знань і практичних навичок педагогічних працівників з формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до власного життя і здоров’я; пропаганди здорового способу життя серед дітей та їх батьків, кращого педагогічного досвіду з проблем виховання та організації заходів із запобігання і реагування на надзвичайні ситуації; інтеграції суспільного та родинного виховання з проблем безпеки життєдіяльності дитини, створення належних умов для функціонування навчального закладу в осінньо-зимовий період 2017/2018 навчального року,

 

НАКАЗУЮ:

  1. Проводити два рази на рік «Тиждень безпеки дитини». Згідно тематичного планування ДНЗ.
  2. Всім учасникам особливу увагу звертати на виконання вимог техніки безпеки під час практичного відпрацювання заходів Тижня безпеки дитини.
  3. Вихователю-методисту  Н.С.Голованенко:
  4. Підготувати у методичному кабінеті папку  методичної і дитячої художньої літератури, картин, плакатів, конспектів занять, бесід про умови перебування дитини вдома, на подвір’ї, на відпочинку тощо, посібників для ігор і занять, діафільмів, слайдів. До 13.10.2017р.
  5. Створити оргкомітет з проведення тижня безпеки дитини у складі:

- голови творчої Н.С.Голованенко

- члени творчої групи:

- завідуюча господарством Л.С.Губа

інструктор з фізкультури Л.І.Слащьова

вихователь Романець Л.С.

старша сестра медична О.М.Бабич

3.3. Творчій групі розробити та затвердити  план проведення заходів  «Тижня безпеки дитини» . За місяць до проведення.

3.4 Провести з педагогічними працівниками та обслуговуючим персоналом навчально-методичні бесіди щодо підготовки та проведення заходів Тижнів безпеки дитини.

3.5. Розмістити у рекреаційних та групових приміщеннях ДНЗ інформацію агітаційно-пропагандистського характеру для батьків про надзвичайні ситуації та захист дітей від їх наслідків. На протязі року.

3.6. Висвітлити в інформаційних повідомленнях, довідках, наказах психолого-педагогічну оцінку проведення Тижня безпеки дитини, спираючись на критерії. (Див. далі)

  1. Педагогічним працівникам:
  2. Наповнити конкретним змістом навчально-виховної роботи плани заходів Тижня безпеки дитини (тематичні заняття, різні види ігор з елементами безпеки життя, читання творів дитячої художньої літератури, конкурси, змагання, моделювання правильної поведінки, аналіз небезпечних ситуацій тощо).
  3. Приділити особливу увагу при плануванні та проведенні заходів раціональній організації рухової активності дошкільників через ігри і заняття, що складають різні рівні фізичного та емоційного навантаження.
  4. Підготувати консультації для батьків з питань формування безпечної поведінки в різних екстремальних ситуаціях, довкіллі. Вивчати і поширювати кращий досвід родинного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дітей. Постійно.
  5. Обговорити підсумки проведеної дошкільним навчальним закладом роботи з формування основ безпеки життя дітей на виробничих нарадах.
  6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Завідувач                                            Т.Г.Рогоза

З наказом ознайомлені:

вихователь- методист                         Н.С.Голованенко

Л.С.Губа

Л.І.Слащьова

Л.С.Романець

О.М.Бабич

 

Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) комбінованого типу

«Катруся»

Н А К А З

 

від 28 серпня  2017 року                               м.Обухів                                            № 35

«Про організацію інклюзивної групи

у дошкільному навчальному закладі

в 2017-2018 н.р.»

 

Відповідно до законів України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1/9-529 від 26.07.2012 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»; листа Міністерства освіти і науки України №1/9-487 від 12.10.2015 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», наказу управління освіти виконавчого комітету Обухівської м/р  № 179 від 01.09.2016 року «Про організацію інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах міста в 2017-2018 н.р.» з метою створення належних умов для виховання та навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах дошкільного навчального закладу;

НАКАЗУЮ:

1. Створити  в ДНЗ «Катруся» інклюзивну групу на базі групи «Віночок».

2. Створити групу супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами:

- завідувача Рогози Т.Г.

- вихователя-методиста Голованенко Н.С.

- медичної сестри старшої Бабич О.М.

- вчителя-логопеда Мазур Н.М.

- практичного психолога Комісаренко Н.В.

- асистента вихователя Деребера А.В.

- вихователя Бабій С.Ю.  група «Віночок»

 

3. Вихователю-методисту Голованенко Н.С.

3.1. Розробити методичні рекомендації вихователям з питань організації освітньої роботи з дітьми з особливими потребами.

До 25.09. 2017р.

3.2. Провести консультації для педагогічного колективу з метою організації системи роботи з дітьми з вадами психофізичного розвитку.

                                                                                                                              Протягом 2017 – 2018 н. р

      3.3.Здійснити підбір навчально-методичного забезпечення освітнього процесу спрямованого на навчально-виховного процесів дітей з особливими освітніми потребами.

До грудня 2017 року.

3.4. Розробити спільно з вихователями критерії оцінювання досягнень  дітей з особливими освітніми проблемами.                                                                                                                         Березень 2017 р

4. Сестрі медичній Бабич О.М.

 

4.1. Провести облік дітей з особливими потребами на підставі медичних висновків, пред’явлених батьками у заклад.

Після прийому дітей у заклад.

 

4.2. Отримати згоду кожного з батьків на обробку персональних даних.

При прийомі дітей у заклад.

4.3.  Надавати консультативну допомогу батькам дітей з особливими освітніми потребами з питань оздоровчо-корекційної роботи в умовах сім’ї.

Постійно.

5. Практичному психологу  Комісаренко Н.В.

5.1.Організувати психологічний супровід дітей з особливими потребами через психологічне забезпечення індивідуальних освітніх програм.

Протягом року.

5.2. Провести добір діагностичного інструментарію, рекомендованого для роботи з різними категоріями дітей відповідно до наявного дефекту розвитку та провести психологічну діагностику дітей з особливими освітніми потребами.

Січень-лютий 2018 р.

      5.3. Проводити корекційно-відновлювальну роботу з дітьми з особливими освітніми

потребами у відповідності до системи розроблених заходів у ДНЗ та новітніх

досягнень у галузі корекційної педагогіки, спеціальної психології.                                                                                                                                Протягом року.

 

5.4. Формувати психологічну готовність педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами шляхом організації навчальних тренінгів.                                                                                                                                 Щоквартально.

  5.5. Проводити моніторинг результативності корекційно-відновлювальної роботи з

дітьми з особливими освітніми потребами, з метою виявлення і прогнозування

можливих проблем розвитку та їх усунення.                                                                                                                                             Щоквартально.

 

5.6. Скласти практичні поради педагогам, які працюють з дитиною з особливими освітніми потребами (відповідно до стану її здоров’я та розвитку).

6. Закріпити за інклюзивною групою асистента  вихователя – Дереберу А.В.

6.1 Асистенту вихователя   скласти індивідуальний план роботи на кожну дитину.

 

7. Вихователям, вчителю-логопеду, інструктору з фізкультури, музичним керівникам:

7.1. Здійснювати психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами  шляхом:

- ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо здійснення інклюзивної освіти дошкільників;

- здійснення спостереження за дітьми з особливими освітніми потребами в різних видах діяльності, їх індивідуальними особливостями, поведінкою, емоційним та фізичним станом, потенційними можливостями;

- проведення педагогічної діагностики, індивідуальних бесід, вивчення продуктів діяльності дітей з особливими освітніми потребами, з метою визначення рівнів їх розвитку;

- створення оптимальних умов та підготовки предметно-ігрового розвивального середовища для занять з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я;

- включення дитини з вадами розвитку в освітній процес, координації дитячої діяльності, дозування навантажень;

- налагодження співпраці з батьками та відповідними спеціалістами для

інклюзивного навчання та виховання дітей.                                                                                                                                       Постійно.

 

8. Контроль  стану  здійснення  психолого-педагогічного супроводу дітей з  особливими  освітніми  потребами  покласти  на  практичного психолога Комісаренко Н.В.

9 Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Завідувач                                                                                   Т.Г.Рогоза

З наказом ознайомлені:

                                               Голованенко Н.С

                                     Бабич О.М.

                                     Бабій С.Ю.

                                                 Комісаренко Н.В.

                                      Мазур Н.М.

                                                      Деребера А.В.

Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) комбінованого типу

«Катруся»

Н А К А З

 

від 15 серпня  2017 року                               м.Обухів                                            № 32

«Про впровадження інклюзивної

освіти в  закладі»

 

З метою забезпечення дошкільною освітою дітей з особливими освітніми потребами, налагодження конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу та об’єднання зусиль дошкільного навчального закладу, лікарської амбулаторії і батьків у створенні оптимальних умов  для їх навчання, виховання і розвитку в умовах ДНЗ

 

НАКАЗУЮ:

1. Для координації діяльності всіх учасників освітнього процесу створити  в ДНЗ групу психолого-медико-педагогічного супроводу (ПМПС) дітей з особливими освітніми потребами у складі:

- завідувача Рогози Т.Г.

- вихователя-методиста Голованенко Н.С.

- медичної сестри старшої Бабич О.М.

- вчителя-логопеда Мазур Н.М.

- практичного психолога Комісаренко Н.В.

- асистента вихователя  Деребера Алла Володимирівна

- вихователя Бабій С.Ю.  група «Віночок»

 

2. Вихователю-методисту Голованенко Н.С.

2.1. Розробити методичні рекомендації вихователям з питань організації освітньої роботи з дітьми з особливими потребами.

До 25.9 2017р.

2.2. Провести консультації для педагогічного колективу з метою організації системи роботи з дітьми з вадами психофізичного розвитку.

                                                                                                               Жовтень 2017 р

      2.3.Здійснити підбір навчально-методичного забезпечення освітнього процесу,  спрямованого на навчально-виховного процесів дітей з особливими освітніми потребами.

До жовтня 2017 року.

2.4. Розробити спільно з вихователями критерії оцінювання    досягнень дітей з особливими освітніми проблемами.                                                                                                                         Листопад  2017

3. Сестрі медичній старшій Бабич О.М.

3.1. Провести облік дітей з особливими потребами на підставі медичних висновків, пред’явлених батьками у заклад.

Після прийому дітей у заклад.

3.2. Отримати згоду кожного з батьків на обробку персональних даних.

При прийомі дітей у заклад.

3.4. Надавати консультативну допомогу батькам дітей з особливими освітніми потребами з питань оздоровчо-корекційної роботи в умовах сім’ї.

Постійно.

4. Практичному психологу Комісаренко Н.В.

4.1.Організувати психологічний супровід дітей з особливими потребами через психологічне забезпечення індивідуальних освітніх програм.

Протягом року.

4.2. Провести добір діагностичного інструментарію, рекомендованого для роботи з різними категоріями дітей відповідно до наявного дефекту розвитку та провести психологічну діагностику дітей з особливими освітніми потребами.

Жовтень-листопад 2017 р.

      4.3. Проводити корекційно-відновлювальну роботу з дітьми з особливими освітніми

потребами у відповідності до системи розроблених заходів у ДНЗ та новітніх

досягнень у галузі корекційної педагогіки, спеціальної психології.                                                                                                                                Протягом року.

 

4.4. Формувати психологічну готовність педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами шляхом організації навчальних тренінгів.                                                                                                                                 Щоквартально.

4.5. Проводити моніторинг результативності корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, з метою виявлення і прогнозування можливих проблем розвитку та їх усунення.                                                                                                                                             Щоквартально.

4.6. Скласти практичні поради педагогам, які працюють з дитиною з особливими освітніми потребами (відповідно до стану її здоров’я та розвитку).

 

5. Вихователям, вчителю-логопеду, інструктору з фізкультури, музичним керівникам:

5.1. Здійснювати психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами  шляхом:

- ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо здійснення інклюзивної освіти дошкільників;

- здійснення спостереження за дітьми з особливими освітніми потребами в різних видах діяльності, їх індивідуальними особливостями, поведінкою, емоційним та фізичним станом, потенційними можливостями;

- проведення педагогічної діагностики, індивідуальних бесід, вивчення продуктів діяльності дітей з особливими освітніми потребами, з метою визначення рівнів їх розвитку;

- створення оптимальних умов та підготовки предметно-ігрового розвивального середовища для занять з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я;

- включення дитини з вадами розвитку в освітній процес, координації дитячої діяльності, дозування навантажень;

- налагодження співпраці з батьками та відповідними спеціалістами для

інклюзивного навчання та вихованнядітей.                                                                                                                                       Постійно.

6. Контроль  стану  здійснення  психолого-педагогічного супроводу дітей з  особливими  освітніми  потребами  покласти  на  практичного психолога Комісаренко Н.В.

7.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Завідувач                                                                                   Т.Г.Рогоза

 

З наказом ознайомлені:

                                           Голованенко Н.С

                                 Бабич О.М.

                                 Бабій С.Ю.

                                             Комісаренко Н.В.

                                   Мазур Н.М.

                                        Деребера А.В.

СТАТУТ

дошкільного навчального закладу

(ясел – садка) комбінованого типу

«Катруся»

 

(нова редакція)

 

Прийнято загальними зборами

трудового колективу

«10» жовтня 2012 року

м. Обухів

 

І. Загальні положення.

 

1.1 Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) комбінованого типу

«Катруся» (далі дошкільний заклад) створений виконавчим комітетом Обухівської міської Ради.

Засновником дошкільного закладу є виконавчий комітет Обухівської міської ради, власником – територіальна громада міста Обухів.

1.2 Юридична адреса дошкільного закладу:

08703, Київська область, м.Обухів, вул. Київська,160; тел.6-67-61,

6-56-75.

1.3 Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради та засновник самостійно здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально – технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень,їх господарське обслуговування, харчування дітей та їх медичне обслуговування.

1.4. Дошкільний навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України ( далі – Положення ), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.03р. № 305, іншими нормативно – правовими актами, даним Статутом, які регламентують діяльність дошкільного закладу з питань, розвитку, виховання та освіти дітей від 2-х до 6-ти років.

1.5 Дошкільний заклад є юридичною особою, має власну печатку, штамп з своїм повним найменуванням, фірмовий бланк, особистий знак (емблему ). Статусу юридичної особи набуває з часу його державної реєстрації .

1.6 Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, забезпеченні нагляду за дітьми, їх оздоровленню, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного виховання, а також:

- здійснення дошкільної освіти дітей раннього і дошкільного віку за принципом розвиваючого характеру виховання і навчання шляхом впровадження в навчально-виховний процес, поглибленого вивчення рідної та іноземних мов, системи оздоровчо–профілактичних заходів для зміцнення здоров’я дітей;.

- формування їх особистості, здійснення естетичного виховання засобами театральної, образотворчої діяльності та народно-прикладного мистецтва, виявлення та розвиток художньо-творчих здібностей та нахилів у дітей завдяки роботі спеціалістів з рідної, іноземних мов, фізичного, музичного виховання, зображувальної діяльності, тощо;

- формування екологічної свідомості та екологічного мислення, які закладають основи захисту природного середовища, розвиток економічних знань у дітей через ознайомлення з природою, ігровою діяльністю, математикою, грамотою;

- збереження та зміцнення фізичного та психологічного здоров’я дітей завдяки, оздоровчо-профілактичній роботі з використанням колективних методів оздоровлення і різновидів загартування, фізіотерапевтичних процедур, лікувально-профілактичних заходів: дієтичного харчування, максимального використання фізкультури в житті дошкільного закладу;

-проведення лікувально-доліковуючих процедур у фізіотерапевтичному кабінеті;

- забезпечення соціально-психологічної реабілітації та адаптації дитини шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу у комплексі з корекційно-розвиваючою та лікувально-оздоровчою роботою;

- виховання позитивних якостей особистості через ознайомлення з працею дорослих в поєднанні з громадянським вихованням, формування знань про права та обов’язки людини занесених до «Конвенції про права дитини».

1.7. Дошкільний заклад:

- самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції передбачених Законодавством України, Положенням та даним Статутом;

- несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази, підготовку дітей до школи, впровадження передових інноваційних технологій українознавчого та оздоровчо-корекційного змісту в життя, виховання і навчання дітей в дошкільному закладі.

1.8. Дошкільний заклад має право на проведення експериментальної роботи за погодженням з управлінням освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради, Центральною районною лікарнею у відповідності до нормативно-правових документів.

1.9. Всі завдання дошкільний заклад реалізує в тісній взаємодії з сім’єю, школою, громадськістю, творчими та науковими організаціями України.

1.10. Дошкільний заклад має право:

- користуватися пільгами, передбаченими державою;

- проходити в установленому порядку державну акредитацію;

- визначати форми і засоби організації навчально-виховного процесу;

- розробляти і впроваджувати власні авторські програми виховання і навчання дітей, наукові розробки з урахуванням державних норм;

- проводити науково-дослідну пошукову роботу з вищими навчальними закладами, їх кадрами та науковими центрами;

- організовувати підвищення кваліфікації та стажування педкадрів;

- укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки з навчально-виховними закладами, науковими організаціями, фондами, тощо. Міжнародна діяльність дошкільного закладу здійснюється згідно з законодавством України.

1.11 Дошкільний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством

і державою за:реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»; забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня і обсягу; дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.

1.12. Взаємодія між дошкільним закладом з юридичними та фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

 

ІІ. Комплектування дошкільного закладу.

 

2.1. Заклад розрахований на 320 місць.

2.2. Групи комплектуються за одновіковими ознаками;

2.3. В дошкільному закладі функціонують групи: групи загального розвитку-9 груп; компенсуючого типу, для дітей з порушенням мови – 2 групи;

2.4.Дошкільний заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем та щоденним режимом тривалістю 10,5 годин, з 7 год. 30хв. до 18 год. 00 хв.

Вихідні дні – субота, неділя, святкові.За бажанням можуть бути створені різновікові групи ( прогулянкові, вечірні, вихідні ).

2.5. Наповнюваність груп становить: ясельні–15 дітей;садові – 20 дітей; компенсуюча група для дітей з порушенням мови – до 20 дітей;

2.6. Прийняття дитини до дитячого дошкільного закладу проводиться протягом року при пред’явленні батьками таких документів:заява батьків або осіб, що їх замінюють; медичної довідки про стан здоров’я дитини, з висновками лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад; довідка дільничого лікаря про епідеміологічне оточення; свідоцтво про народження дитини;для прийому дітей до дошкільного навчального закладу (групи) компенсую чого типу додатково подається висновок психолого- медико — педагогічної консультації,територіального лікувально-профілактичного закладу чи тубдиспансеру, направлення місцевого органу управління освітою.

2.7. Навчальний рік починається з 1-го вересня, закінчується 31 травня.

2.8. За дитиною зберігається місце в дитячому закладі за таких обставин:

- на час її хвороби;

- на час її перебування в лікарні або на санаторному лікуванні;

- на час відпустки батьків;

- літнього оздоровлення.

2.9. Відрахування дитини може здійснюватись:

- за бажанням батьків;

- за станом здоров’я при наявності відповідної медичної довідки;

- у разі несплати без поважних причин батьками за харчування дитини протягом 2-х місяців.

2.10. Не зараховуються до дошкільних навчальних закладів зазначеного типу діти, які страждають частими епілептичними нападами; з тяжкою та глибокою розумовою відсталістю; страждають на енурез і енкопрез внаслідок органічного ураження центральної нервової системи; мають виражені порушення слуху, зору.

2.11. До групи для дітей з порушенням мовлення зараховуються діти, які мають тяжкі мовленнєві розлади, ринолалію, заїкуватість, фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення при збереженому слухові та інтелекті.

Комплектування груп здійснюється за віковими ознаками з урахуванням характеру і рівня мовленнєвого недорозвинення.

 

ІІІ. Організація навчально-виховного процесу

у дошкільному навчальному закладі.

 

3.1 Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізується згідно з Державною базовою програмою «Я у світі», навчально-методичними посібниками та іншими програмами, затвердженими уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти.

3.2 З метою своєчасного виявлення, підтримки та розвитку обдарованості, природних нахилів та здібностей дітей дошкільний навчальний заклад організовує освітній процес за двома пріоритетними напрямками: художньо – естетичний, музично-театральний та фізкультурно-оздоровчий.

3.3 Діяльність дошкільного навчального закладу регламентується планом роботи, який складається на навчальний рік і оздоровчий період, схвалюється педагогічною радою, затверджується керівництвом закладу та погоджується з відповідним органом управління освітою.

Дитячий дошкільний заклад має право вибирати програму навчання, виховання і оздоровлення дітей раннього і дошкільного віку з комплексу навчальних та оздоровчих програм, розробляти і впроваджувати власну програму на основі Державної базової програми затвердженими в уставленому порядку.

3.4 Предметом діяльності дитячого дошкільного закладу є:

- формування здорового способу життя з найширшим впровадженням фізкультури і методів природного оздоровлення дитини з використанням методів загартування дитячого організму ( за згодою батьків );

- здійснення корекційної, реабілітаційної оздоровчо-профілактичної роботи для поліпшення здоров’я дітей;

- виявлення обдарованих дітей, впровадження в навчально-виховний процес поглибленого вивчення української мови ти вивчення іноземних мов на основі нетрадиційних методів навчання і виховання, погоджених з засновником та сім’єю;

- формування їх особистості, здійснення естетичного виховання засобами театральної, образотворчої діяльності та народно-прикладного мистецтва, виявлення та розвиток художньо-творчих здібностей та нахилів у дітей завдяки роботі спеціалістів з рідної, іноземних мов, фізичного, музичного виховання, зображувальної діяльності, тощо;

- формування знань, умінь та навичок, необхідних для навчання в школі;

- відродження національної культури, мови, традицій родинного виховання українців.

3.5. Тривалість навчальної діяльності коригується згідно віку дітей відповідно до вимог Міністерства охорони праці і Міністерства охорони здоров’я України, але має варіативність відповідно до типу, виду занять, кількості посібників і місця проведення.

3.6. Тривалість лікувально-загартовуючих процедур обумовлюється розкладом занять, місцем проведення і характером захворювання дитини.

3.7. Навчальний рік у дошкільному навчальному закладі починається

з 1-го вересня і закінчується 31 травня наступного року, а оздоровчий період – з 1-го червня по 31 серпня.

3.8. Дошкільний навчальний заклад відповідно до статутних цілей і завдань може надавати додаткові освітні послуги, які не визначені Державною базовою програмою, лише на основі угоди між батьками та особами, які їх замінюють, та дошкільним закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини, визначеного МОН разом МОЗ.

Відмова батьків та осіб, які їх замінюють, від запропонованим додаткових освітніх послуг не може бути підставою для відрахування дитини з ДНЗ.

3.9. Дошкільний навчальний заклад надає в оренду приміщення для проведення занять у рамках науково-психологічноо проекту «Школа життєвого успіху», що проводяться протягом однієї години щоденно, керуючись ст.30,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

 

VI. Учасники навчально – виховного процесу

 

4.1. Учасниками навчально-виховного процесу дитячого дошкільного

закладу є:

- діти дошкільного віку, керівник, його заступники, медичні працівники;

- педагогічні працівники, спеціалісти;

- навчально-допоміжний технічний персонал;

- батьки (особи, що їх заміняють);

- представники установ, підприємств, організацій, фондів, які беруть участь у навчально-виховній та господарській роботі.

Статус учасників навчально-виховного процесу, їх права і обов’язки визначаються Законом України «Про освіту» та власним Статутом.

4.2. Педагогічні працівники дитячого дошкільного закладу повинні мати середню спеціальну або вищу педагогічну освіту, відповідний стан здоров’я і приймаються на роботу завідуючою після пред’явлення медичної книжки з записом про проходження обов’язкового медичного огляду.

4.3. Педагогічні працівники мають право:

- на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми, на поширення свого, педагогічно виправданого досвіду власної роботи шляхом участі в роботі методоб’єднань, виступах на педрадах, нарадах та в пресі;

- на захист професійної честі та власної гідності;

- на підвищення кваліфікації, участь в роботі методоб’єднань, нарад, конференцій, тощо;

- проведення науково-дослідної, пошукової роботи відповідно до діючих нормативно-правових документів;

- вносити пропозиції щодо поліпшення роботи дошкільного навчального закладу;

- на дострокову атестацію та отримання відповідної категорії і звання;

- у відповідності до ст.26 Закону «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» проходити безкоштовні медичні огляди відповідно їх періодичності.

4.4. Педагогічні працівники дошкільного навчального закладу зобов’язані :

- дотримуватися вимог власного Статуту, посадових інструкцій, правил внутрішнього розпорядку, інструкції про охорону життя і здоров’я дитини;

- проходити регулярно медичний огляд в Обухівській районній лікарні відповідно до періодичності його проходження;

- нести персональну відповідальність за життя, фізичне і психічне здоров’я кожної дитини;

- постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність дитини та її батьків;

- забезпечувати емоційний комфорт та захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров’ю;

- морально і матеріально відповідати за результати своєї праці;

- виконувати рішення педрад, розпоряджень та наказів Обухівської міськради та відділу освіти.

4.5. За результатами своєї роботи працівники можуть бути нагороджені або звільнені з роботи як такі, що не відповідають займаній посаді чи систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку, не виконують посадових обов’язків умов трудової угоди чи контракту або за вчинки, не сумісні з педагогічною етикою.

4.6. Педагогічні працівники, технічно-допоміжний персонал приймається і звільняється завідуючим дитячого дошкільного закладу згідно з чинним законодавством.

4.7. Дитячий заклад забезпечує дотримання прав дитини на:

- безпечні та не шкідливі для здоров’я дитини умови утримання розвитку, виховання та навчання;

- захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоду її здоров’ю, моральному та духовному розвитку;

- захист від будь-якої експлуатації та дій, що шкодять здоров’ю дитини, а також фізичного та психологічного насильства, приниження її гідності;

- здоровий спосіб життя;

- застосування безпечних засобів корекції здоров’я дитини, узгоджених з лікувальними та науковими установами міста та України.

4.8. Батьки та особи, що їх заміняють, мають право:

- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування дошкільного навчального закладу;

- звертатись до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;

- брати участь у поліпшені організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально-технічної бази закладу, створювати батьківський фонд;

- відмовлятися від надання додаткових платних послуг;

- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних органах і суді;

- підтримувати позицію дошкільного навчального закладу у питанні формування національно свідомої особистості, виховувати шанобливе ставлення до сім’ї, Україні, її мови, звичаїв, традицій, культури, повагу по національних, історико-культурних цінностей інших народів;

- поважати гідність дитини.

4.9. Батьки та особи, що їх замінюють, несуть відповідальність за створення умов для дітей, їх виховання, навчання і розвиток.

У разі невиконання своїх обов’язків заклад може виступити позивачем до суду про позбавлення їх батьківських прав.

4.10. Представники громадськості мають право бути обраним до органів громадського самоврядування закладу, сприяти поліпшенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню, брати участь в організації та проведенні навчально-виховного процесу.

4.11. Батьки зобов’язані:

- своєчасно повідомляти дошкільний заклад про відсутність дитини по хворобі або з інших причин;

- до 20 числа щомісячно платити за утримання дитини в дитячому закладі.

 

V. Управління дошкільним закладом

 

5.1. Управління роботою дитячого дошкільного закладу здійснюється його засновником – виконавчим комітетом Обухівської міської ради та управлінням освіти виконавчого комітету.

5.2. Безпосереднє керівництво роботою дошкільного навчального закладу здійснює його завідуючий який призначається і звільняється з посади управлінням освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради з дотриманням чинного законодавства.

5.3. Керівник дитячого дошкільного закладу:

- відповідає за реалізацію завдань дошкільного навчального закладу визначених Законом України «Про дошкільну освіту», забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;

- здійснює контроль і керівництво за діяльністю дошкільного навчального закладу;

- діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших організаціях, установах, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;

- в установленому порядку розпоряджається майном і коштами дошкільного навчального закладу, відповідає за дотриманням фінансової дисципліни, збереження матеріально-технічної бази;

- видає, у межах своєї компетентності накази та розпорядження, контролює їх виконання;

- затверджує штатний розклад, трафікаційний список, посадові інструкції, правила внутрішнього розпорядку за погодженням із засновником дошкільного навчального закладу;

- проводить атестацію педпрацівників, створює умови для їх творчого зростання, застосування ними інноваційних форм і методів виховання і навчання;

- планує і організовує разом з методистом виховний процес;

- забезпечує виконання санітарно-гігієнічних умов щодо охорони життя і здоров’я дітей і працівників дошкільного навчального закладу, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпеки життєдіяльності дитини і працівників;

- контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання, навчання, корекції здоров’я дітей до їх віку, психофізіологічних особливостей, здібностей і потреб;

- контролює організацію харчування, медичного обслуговування дітей;

- заохочує дослідницько-експериментальну роботу педагогів;

- підтримує наукові, творчі та мистецькі зв’язки з відповідними колективами України;

- організовує надання та види платних послуг, спрямованих на поліпшення здоров’я, догляду, виховання та навчання дітей;

- організовує різні форми співпраці з батьками або особами, що їх замінюють;

- приймає на роботу та звільняє з неї працівників дошкільного закладу;

- щороку звітує про навчально – виховну, методичну, економічну і фінансово-господарську діяльність дошкільного навчального закладу на загальних зборах колективу та батьків.

5.4 Постійно діючий колегіальний орган в дошкільному навчальному закладі – педрада, до складу якої входять:

- керівник, методист, педагогічні, медичні працівники, спеціалісти, голови батьківських комітетів;

- на засідання можуть бути запрошені представники громадських організацій, шефи, спонсорські колективи, представники творчих, наукових, мистецьких колективів України.

5.5 Педрада дошкільного навчального закладу:

- розглядає питання навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі та приймає відповідні рішення;

- організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педпрацівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження досягнень науки та передового педагогічного досвіду;

- приймає рішення з питань професійної діяльності педпрацівників;

- має право заслухати на своєму засіданні питання роботи будь-якого педагогічного працівника закладу з метою вибору передового досвіду для запровадження його в роботі;

- виконання рішення педради обов’язкове для усіх педагогічних працівників колективу;

- кількість засідань становить не менше 4-х на рік;

- головою педради є завідуючий дошкільного навчального закладу, секретар обирається з числа педпрацівників;

- функції та порядок роботи педради визначаються Положенням про дошкільний заклад України і Статутом дошкільного навчального закладу.

5.6. Органом самоврядування дитячого дошкільного закладу є загальні збори членів трудового колективу та батьків, які скликаються не рідше 1 разу на рік.

Рішення загальних зборів приймаються більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

5.7. Загальні збори:

- обирають раду дошкільного навчального закладу, її членів і голову, встановлюють терміни їх повноважень;

- заслуховують звіти завідуючої, голови ради закладу освіти про їх роботу, дають оцінку шляхом відкритого або таємного голосування;

- затверджують основні напрямки вдосконалення роботи і розвитку дошкільного закладу;

- розглядають питання навчально-виховної, методичної та фінансово-господарської діяльності дитячого закладу.

5.8. В дошкільному закладі діє батьківський комітет, в який входять голови батьківських комітетів груп з членів яких обирається голова садового батьківського комітету.

Завдання та обов’язки батьківського комітету:

- співпраця з органами виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, окремих громадян, спрямована на поліпшення умов утримання дітей в дитячому закладі;

- сприяння зміцненню матеріально-технічної, культурно-спортивної, корекційно-відновлювальної, лікувально-оздоровчої бази дитячого закладу;

- сприяння залученню додаткових джерел фінансування дитячого закладу;

- організація дозвілля та оздоровлення дітей та працівників дитячого закладу, участь батьків у всіх заходах, які готує дитячий заклад;

- стимулювання творчої праці педагогічних працівників;

- зміцнення зв’язків між родинами і дитячим закладом;

- сприяння соціально-правовому захисту учасників навчально-виховного процесу.

 

VІ. Організація харчування дітей.

 

6.1. Дитячий дошкільний заклад забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для нормального росту і розвитку з дотриманням натуральних норм харчування та набору продуктів, визначених Міністерством охорони здоров’я спільно з уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти за погодженням Мінфіном України.

6.2. Постачання продуктів проводять торговельні заклади за фінансування управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради. В дошкільному закладі встановлено 3-разове харчування.

 

VІІ. Медичне обслуговування дітей

 

7.1. Медичне обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснюється на безоплатній основі медпрацівниками з штату закладу або центральної районної лікарні, передбачає проведення щорічних медичних оглядів, планових щеплень, надання невідкладної медичної допомоги, проведення занять з лікувальної фізкультури по корекції постави та опорно-рухового апарату, загартовуючих процедур.

7.2. До основних обов’язків медпрацівників належать:

- моніторинг стану здоров’я, фізичного та нервового розвитку дітей, надання їм невідкладної медичної допомоги;

- організація та проведення щорічних медичних оглядів лікарями – вузькими спеціалістами;

- проведення профілактичних та лікувально-оздоровчих заходів, оцінка їх ефективності;

- здійснення контролю за організацією та якістю дотриманням натуральних норм харчування;

- здійснення контролю за організацією фізкультурно-оздоровчої роботи;

- проведення санітарно-просвітницької роботи серед батьків з ознайомлення з роботою, засобами та прийомами по зміцненню здоров’я дітей в дитячому дошкільному закладі.

7.3. Дошкільний навчальний заклад надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

7.4. Для здійснення лікувально-оздоровчої та корекційно-відновлювальної роботи дошкільним навчальним закладом обладжуються спеціальні кабінети та приміщення.

 

VIII. Майно дитячого дошкільного закладу

 

8.1. Майно дитячого дошкільного закладу становить основні фонди та інші матеріальні цінності, вартість яких відображається в балансі дошкільного закладу.

8.2. Майно дитячого дошкільного закладу належить йому на правах власності і повного господарського відання відповідно до чинного законодавства.

8.3. Відповідно до чинного законодавства дошкільний заклад несе відповідальність за дотриманням вимог і норм з охорони, раціонального використання природних ресурсів та землі, якою користується.

8.4. Відповідно до рішення Обухівської міської ради №86 від «31» березня 1995р. дошкільному навчальному закладу передане в оперативне управління земельну ділянку, будівлі, споруди, комунікації, інвентар, обладнання, спортивні та ігрові майданчики.

 

XI. Фінансово-господарська діяльність

дошкільного закладу.

 

9.1. Фінансово-господарська діяльність дошкільного закладу проводиться згідно з законодавством та Статутом, на основі кошторису, який складається управлінням освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради і затверджується засновником.

9.2. Джерелами фінансування дошкільного закладу є кошти:

- міського бюджету у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;

- батьків або осіб, що можуть їх замінювати;

- добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб та інші надходження, не заборонені законом;

9.3. За успіхи в роботі встановлюються такі форми матеріального і морального заохочення як подяка, грамота, грошова нагорода зі спецрахунку дитячого закладу.

9.4. Дошкільний заклад веде документацію згідно із затвердженою номенклатурою, складає бухгалтерську та статистичну звітність в установленому порядку.

9.5. Дошкільний навчальний заклад за погодженням із засновником

має право:

- здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам тільки для проведення освітньої діяльності згідно з законодавством про освіту без отримання прибутку;

- придбати, орендувати необхідні йому обладнання та інше майно;

- отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій

або фізичних осіб;

9.6. Дошкільний навчальний заклад самостійно вивчає потребу в матеріальних ресурсах, в продуктах харчування, медикаментах, засобах навчально-виховного процесу, одержує їх в централізованому порядку, а також на договірних засадах.

9.7. Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в дитячому садку визначається законодавством, нормативно-правовими актами уповноваженого центрального органу виконавчої влади у галузі освіти та іншими Центральними органами виконавчої влади.

Бухгалтерський облік здійснюється через централізовану бухгалтерію.

 

Х. Контроль за діяльністю

дитячого дошкільного закладу.

 

10.1. Основною формою контролю за діяльністю дитячого закладу є державна атестація, яка проводиться не рідше 1 разу на 10 років

в порядку встановленому Міністерством освіти і науки України.

10.2. Зміст, форми та періодичність контролю, не пов’язаного з навчально-виховним процесом, встановлюється Обухівською міською Радою.

10.3. Підприємства, заклади, які надають фінансову допомогу дошкільному закладу, мають право на контроль за використанням виділених ними коштів.

10.4. Контроль за дотриманням державних стандартів дошкільної освіти здійснюється Управлінням освіти ВК Обухівської м/р.

 

ХІ. Створення та припинення діяльності

Дошкільного навчального закладу.

 

11.1. Створення та припинення діяльності дошкільного навчального закладу здійснюється у порядку, передбаченому законодавством.

11.2. Засновник комунального дошкільного навчального закладу не має права безпідставно ліквідувати його, зменшувати площу території, кількість груп, а також здавати в оренду приміщення (будівлі).

11.3. В разі ліквідації комунального дошкільного закладу, все майно, земельна ділянка, будівлі, споруди та обладнання переходять у власність засновника – до Обухівської міської ради.

 

Керівник дошкільного

навчального закладу

 

ПОГОДЖЕНО
Начальником управління освіти
виконавчого комітету Обухівської
міської ради

_________________М.Л.Мигаль

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради
від «___»________ 2012 року № ____

Міський голова_____________ О.М.Левченко

 

 

 

 

Робота ДНЗ  у 2015-2016 н.р.проводиться згідно нормативно правових документів:

 

-         Конституцією України;

 

-         Законом України «Про дошкільну освіту», затвердженим Указом Президента України від 11 липня 2001р.№2628-ІІІ (із змінами,  від 06.07.2010);

 

-         Закону України « Про мови в Українській РСР» від 28.10.89 р. № 8312 -11, зі змінами від 06.03.03р.

 

-         Конвенцією прав дитини, ратифікованою Постановою Верховної ради України від 27 лютого 1991 р. №789-XІІ;

 

-         Національною Доктриною розвитку освіти  в Україні в XXІ столітті, затвердженою Указом Президента України від  17.04.2002р. №347/2002;

 

-         Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, який ухвалено рішенням колегії Міністерства освіти України від 28.10.1998 р. №14/2-7 зі

 

-         змінами та доповненнями (Наказ МОНмолодьспорт № 615 від 22.05.12 року);

 

-         Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. №305;

 

-         Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.10.2008 р. №985 «Про затвердження Інструкції з організації охорони  життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах»;

 

-   Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерство охорони   здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 «Про     затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»;

-          Наказом Міністерства освіти України від 30.01.1998 р. №32 «Про затвердження Інструкції про ділову документацію в дошкільних закладах»;

 

-     Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005  N 178 «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю;

-    Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000  N 522 «Про затвердження Положення про порядок  здійснення інноваційної освітньої діяльності»;

-    Наказом  МОНмолодьспорт № 604 від 21.05.12 року « Про навчальну програму розвитку дітей  старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;

-    Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-36 від 24.01.2007р. «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів»;

-         Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-263 від 07.05.2007р. «Про організацію обліку дітей дошкільного віку»;

 

-         Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-455 від 03.07.2009р. «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах»;

 

Самоаналіз освітньої діяльності  дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу «Катруся»   СкачатьCамоаналіз 2016

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
Страница 1 из 11